onsdag den 19. januar 2011

Opdatering :)

Så blev det vist tid til endnu en opdatering ang. hvad jeg render rundt og laver herover :)

Fredag var det tid til at komme i byen, hvilket indebærer alkohol, selvom vi har nogle der er under 21 her i huset...
Vi skulle over og købe øl og det gjorde jeg i selsskab med 2 af de drenge under 21. Den ene af disse var MEGET opstemt omkring det her alkohol, hvilket var en ret så tåkrummende affære...

Nå, vi kommer tilbage til lejligheden og skal så ha' de her indkøb op indenfor, uden at nogle opdager det (selvom alle er gået hjem og kl. er 20.00) - netop fordi her er nogle, som er under 21, må der ikke nydes alkohol i lejligheden.
Når man går ind af hovedindgangen er der 3 kameraer der følger en, og eftersom det ikke er hemmeligt nok bare at komme alkoholen i en rygsæk (?), så skulle der mere kreative metoder i brug.. Her er det at brandtrappen kommer ind i billedet....
Ja, du læste rigtigt - vi går om til brandtrappen, som vi kommer op til, ved at hoppe op på en skraldespand og derefter op på taget af en garage og så videre til trappen...
Jeg følte mig aldeles skyldig og en smule pinlig, fordi det aldrig har været nødvendigt for mig personligt, at lave den her slags smuglerier - på den anden side, så er det meget sjovt at ha' prøvet...

Vi indrettede os inde på et af værelserne med vandpibe, øl og musik - og så skulle der spilles ølspil.
Det spil der skulle spilles kendte jeg ikke reglerne på, men så var det at en af drengene trådte i karakter! Den gældene person har jeg nærmest ikke set siden jeg ankom i lufthavnen og har hørt ham tale endnu mindre, men da det kom til reglerne ang. det her spil, så skal jeg ellers lige love for, at han fik munden på gled og jeg fik en meget detaljeret gennemgang!

Aftenen fortsatte med god stemning, indtil der bliver banket på døren..
Her er det så at jeg nok skal indskyde at der bor en Supervicer hos os = hende der skal sørger for, at der ikke bliver drukket, røget og horet - på daværende tidspunkt fandt to ud af tre punkter sted inde på gæsteværelset...
Frk. Supervicer kommer ind og der bliver stille, som i meget stille! Jeg aner ikke rigtig hvad man siger, for igen, det har aldrig rigtig været nødvendigt med undskyldninger... Hun spørger hvad i al verden vi laver herinde og hvorfor hun ikke må komme ind?! Endelig er der en der siger "Jamen, det er fordi vi ryger vandpibe" - damen er jo ikke dum, men eftersom vi havde drikkevarende i krus og ikke orginal emballage, valgte hun at lade som om hun intet så.
Forresten, eftersom der er den regl at der IKKE må nydes alkoholiske drikke i opgangen, så er det sådan, at hvis man bliver taget med den slags 3 gange, så er det hjem!
Jeg har dog hørt diverse historie om langt værre ting der er foregået her, alligevel vælger jeg at passe lidt på..

Nå, vi lovede at smutte i byen med det samme, så lod hun som ingenting.
Afsted med os og hen til det her "super" sted, eller... De spillede en HEL del techno og house, og jeg kan sagtens lade som om jeg kan danse til den slags, specielt når vi alle (som i ALLE inkl. drengene) stormer ud på dansegulvet og står der med en øl i hånden og spiller fandango! Det værste var bare, at de valgte kun at spille 30 sek. af hver sang - så det blev til en slags stopdans i stedet for normale bevægelser....
Det var dog en rigtig hyggeligt aften!

Vi var i byen igen lørdag og søndag så vi Football - Gunnar prøver ret ihærdigt at lærer mig reglerne, fordi hvis Chicago Bears vinder de to næste kampe, går "vi" videre til Superbowl og det er jo superduper...
Udover dette er mit værelse blevet færdigt og der er kommet billeder på bloggen :)

Ellers har jeg det dejligt! Og glæder mig til at skulle arbejde imorgen, for første gang i en uge, jaja, livet som frivillig har sine konsekvenser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar