torsdag den 13. januar 2011

En slags hverdag

Nu har jeg snart været her i 2 uger og har efterhånden fået mig en hverdag - lidt ala. Hollywood fruerne nogle gange..
Jeg sover til jeg vågner, står op og går i bad, får morgenmad, går en tur rundt i kvarteret (kigger som regel på butikker), spiser frokost og snakker med de andre i deres pause, har mig-tid et par timer, spiser aftensmad kl. 19 med resten af huset og så tager vi i biografen, snakker, er kreative osv. Nå ja, og nogle gange arbejder jeg...

F.eks. i aften skal jeg på arbejde, den sidste vagt jeg havde var i lørdags. Jeg har i snit 2 vagter om ugen a. 12 t. , men nu skal jeg på arbejde idag og så går der en hel ugen, inden jeg skal igen!
Så er det pludselig en god ting, at denne her lejlighed ligner lort, så har jeg da noget at give mig til ;)
Og så bliver jeg NØD til at lærer at hækle, nu hvor jeg pt. har så meget fritid, for jeg nægter at slæbe alt det garn med hjem igen, hehe...

Fik jeg egentlig nogensinde fortalt at vi var ude at høre blues? Det var helt FANTASTISK! Stemningen, musikken, omgivelserne, det hele gik bare op i en højrer enhed og de spillede i 3 stive timer! Bare fordi... Og stemningen faldt ikke én gang undervejs!

Men ellers har jeg brugt denne her uge på at gøre mit værelse i stand, for det var lidt sølle da jeg ankom... Meget hvide vægge, men noget orange bløge værk i bunden! Jeg spurgte mig lidt frem, om vi måtte male vores værleser, og det må vi gudskelov gerne! Har dog bestemt mig for at godkende de orange bølger og følge det der 70'er trip, ved at male 3 peace tegn på væggen :D Et i grønt, et i blåt og et i lyserødt - billeder følger når resultatet er klar :) Ellers er her ved at være ganske beboeligt...

Ellers er den nye pige ankommet og en af de andre, som har været på ferie, er kommet hjem igen, så nu er vi her allesammen og det hele går godt :)
Hver torsdag har vi noget der hedder Community meeting, som egnetlig bare går ud på, at vi alle sammen sidder i en rundkreds, og snakker om at alle skal huske at gøre deres huslige pligter og rydde op efter dem selv osv.
Og hver mandag har vi Community night, som er en aften hvor vi f.eks. spiller et spil og ligesom bare er sammen alle sammen - tror det er meget hyggeligt. Jeg har ikke rigtig oplevet det endnu, for i mandags gjorde vi vores nye køkken rent - billeder følger.

Og ja, jeg LOVER at lægge billeder ind snarest muligt, jeg skal bare lige ha' taget dem først ;)

Pas på jer selv så længe <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar