onsdag den 6. april 2011

Opdatering...

Der foregår ting og sager lige nu, så i får lige en kort opdatering, i stedet for en hel historie...

For nogle dage siden var jeg på arbejde, og jeg står og folder lagener med Sister Loenette. Vi snakker om hendes familie, og hun fortæller at hun er den eneste ud af 8 søskende, som har valgt at gå "Guds vej". Jeg spørger lidt ind til hvorfor hun valgte som hun gjorde, og det var ganske enkelt fordi hun, i følge hende selv, var en vild teenager. Her bliver jeg nysgerrig og beder hende om at fortælle nogle safte historie. Hun griner og siger så: Jamen, dengang var vi jo meget sammen i grupper. Vi spillede bold og gik i udendørs biografer og den slags. Og så dansede vi square dance!
TAK SKÆBNE for en vild ungdom!!!

Der er muligvis en af drengene, som bliver sendt tilbage til Tyskland imorgen. Han havde fået en advarsel og da de holdt fest i weekenden, blev de opdaget med alkohol i huset. Så imorgen skal han til et møde med diverse mennesker, og så må vi se hvad der sker...
Vi krydser selvfølgelig alle sammen fingre for, at han får lov til at blive! For for at være helt ærlig, så kunne det være sket for os alle sammen.

Derudover har jeg muligvis tuberkulose. Vi blev alle sammen testet, fordi der var udbrud af TB på Shelteret og min var positiv. Det er muligvis pga. en Tb vaccine jeg fik inden afrejse, men de kan ikke afgøre det 100% før jeg har fået taget en blodprøve.

Samtidig har jeg været til tandlæge og skal have en rodbehandling på tirsdag + sat en krone på senere hen. Forsikringen dækker "kun" 3000 kr. Jeg kender ikke det endegyldige beløb endnu, men det ser ud til at blive en dyr affære.

Af gode nyheder, kom der en ny pige i mandags. Eller ny og ny, hun var her 7 uger i sommers, og de andre kender hende fra dengang.
Jeg havde kun hørt om hende, og fået fortalt historier, så jeg havde dannet mig et slags billede.
Som forventet kommer vi ret godt ud af det med hinanden. Vi har noget hen ad den sammen personlighed og griner meget højt og længe af de sammen ting.

Hvad vejret angår, så skifter det imellem at være 20 grader den ene dag, til at være 10 den næste. Nogle dage skinner solen, og andre dage regner det, men det hele er lige så stille begyndt at blomstre, så jeg klager ikke.

Alt i alt er jeg stadigvæk lige glad og tilfreds når jeg står op hver morgen, så mon ikke det hele kommer til at gå op i en højere enhed i løbet af de næste tre måneder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar