torsdag den 21. april 2011

Opdatering del 2

Og så har vi fået svar, jeg starter lige fra en ende af:

Jeg har IKKE tuberkulose = HURRA!

Jeg skal heller ikke til tandlægen alligevel, det kan i hvert fald vente til jeg kommer hjem = Dobbelt op på HURRA!

De dårlige nyheder er så, at ham drengen der muligvis blev sendt hjem, bliver sendt hjem. Han rejser 1 maj og det bliver lidt hårdt, at skulle undvære en af mine yndlings.
Samtidig rejser en af pigerne også (hun gør det så frivilligt) + at vores supervicer flytter d. 10 maj, så vi skal have en ny.

Hvad vejret angår, så er det ikke specielt samarbejdsvillig. For to uger siden havde vi 30 grader og var ved at koge over, i mandags sneede det og det lagde sig. Lige nu er det bare sådan lidt koldt, med lidt solskin, lidt blæst, lidt skyer, så det er ikke rigtig noget...


Ellers går alt godt! Vi er begyndt at lave og spise aftensmad sammen, dem der nu er hjemme og som har tid og lyst - jeg synes det er helt vildt hyggeligt!
Selvom det ikke er det bedste vejr for tiden, så bruger vi alligevel meget tid på brandtrappen, for det er bare hyggeligere at være udenfor.

Jeg synes der var en masse ting jeg gerne ville fortælle, men jeg har altså lige glemt dem...

Opsummering: Jeg har det rigtig godt!!

Ha' en dejlig påske <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar